varma snoppen eller okej, koppen

Jävla skitmage. Varför jävlas du med mig så här? Kan du inte bara vara normal som alla andras magar?
Har sovit ungefär 4h till och från inatt kan jag tala om. Vid 5 tänkte jag, nä nu försöker jag somna om så jag kan gå upp vid 7 och se om det är bättre annars ringer jag jobbet. Mm, det var ju lätt. Vaknade efter fem minuter. Det hugger i svanken ner till rumpan upp i fittan och i magen. Jättehärligt, jag lovar. Nej, inte ett dugg faktiskt.
Men nu känns det dock lite bättre. Men nu har jag inte ens ätit någonting. Till frukost tog jag en varma koppen Ädelostsoppa. Det var ju vidrigt!! Sen tog jag mig en kopp te. Ja, och vad mycket energi det ger då.

Sen hann jag drömma en konstig dröm. Jag och Nadja skulle åka kryssning, jag går in i en hiss på båten hon hinner inte in i hissen.. hissen går assnabbt, jag får panik. Jag ser allting utanför i världens fart. Blir skiträdd. Helt plötsligt är jag på däck och båten går sjukt snabbt. Och vi åker bland klippor och jag vet inte vad.. ett antal meter bakom ser man en liknande båt som går lika snabbt den med. Helt plötsligt flyger båten upp och gör värsta volter i luften och så där håller det på. Åksjuk? Nej, inte ett dugg. Jag blev livrädd först eftersom att jag trodde det var storm eller något. Nejnej, det där var en åktur. Det skulle gå till exakt sådär.
Snacka om live on the edge kände jag. Sen äntligen såg jag människor på båten. Det var av överklassen, och jag tillhörde dom. Tydligen.. Vi drack skumpa och båten voltade ännu mer. Det här var bara helt sjukt.

Sen vaknade jag och hade fått sms av en person och jag blev helt chockad.. HELT chockad. Ojdå liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0