With a fresh pair of nikes on!

HALLELUJA DET ÄR SOL!
Dagen kan nästan inte bli bättre. Det här är asskönt, jag har inte blivit sämre, jag har blivit bättre. Jag mår asbra.
Imorgon ska jag äntligen komma ut, jag ska jobba och sen ska jag iväääääääääg. Jaja.
Idag är en perfekt dag för en uteservering. MHM

Det känns som att jag borde göra någonting istället för att sitta här och löka hela dagen. Kanske städa?
Kanske inte. Jag sitter och lyssnar på gammal gammal musik som får mig på bra musik, yeeeeey.
Typ Paradisio - Bailando, Papa Dee, ja.. ni ser själva. Tunga grejer!

Jag är kär, jag är jättekär i Jensen Ackles.. bara så ni vet. Men vet ni någon som liknar honom på PRICKEN så ring mig!



image70




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0