"Det finns inga dåliga kläder, bara dåliga väder"

Jag hade precis börjat vänja mig vid mörkret, rusket och regnet.  När jag helt plötsligt vaknar upp och det är sol?
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt Sveriges väder egentligen.
Plocka iallafall ALDRIG undan säsongernas kläder. Håll alltid alla lådor öppna för, regnkläder, bikini, dunjackan och mössan. Man vet aldrig. Man ska ALDRIG vara på den säkra sidan i Sverige. Vad det än gäller.

Jag svettas. Jag vet inte om det är för värmen eller om att det är för att jag ser Sandra springa runt med dammsugaren som en tok och skrika "jag orkar inte, JAG ORKAR INTE". Ta och coola ner dig ett par hekto säger jag!
Man behöver inte gå lös på den nya. Han måste känna sig välkommen till familjen. * Även om han suger jävligt dåligt.

Jag behöver äta, jag behöver duscha, jag behöver raka benen. Det är mina måsten idag. Tycker inte om att ha semester. Man äter ju fruktansvärt dåligt. Dåliga tider. Bad bad bad. Ser att mina dagis-kids cyklar omkring här utanför.
Jag struntar i att ropa. Dom kommer plinga på dörren annars. Dom brukar göra det.

NEJ... nu tackar jag för mig för jag är så jävla hungrig så det finns inte just nu! Argghhh




"du kommer ränna på stan, med våran hund och våran son under armen" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0