För bövelen

Nu får det vara skärpning! Jag har blivit lat. Jag är jättejättejättelat nu under ledigheten. Nu ska jag äta mig en frukost/lunch/whatever och gå igenom allt som finns att gå igenom. Tyvärr har jag ingen man som kommer hem och ger mig kärlek efter kl6. Ibland får man nöja sig med ett jättegulligt SMS. Ja, jag nöjer mig med det idag.

Efter att jag gjort det fint ska jag duscha. Jag ska göra mig fin för mig själv. Min mage har bara sjunka in i mig själv. Det är bara ett litet nyp kvar. Ett man kan väl ta tag ordentligt om man nu vill det. Men vi kör på ett nyp.

Förresten någon tjej med smala armar som har lite bra tips för att....få smala armar? Inte tränade. Inte muskelösa. Det vet jag för väl hur man får. Äckligt. ge mig slanka armar!
Sen är jag nöjd för dagen. Igen.

Jag kan avsluta det här inlägget med "nöjd för dagen"

p.s även fast jag inte har nå klirr i flickan
Kompis det går bra nu

Kommentarer
Postat av: belle

hahah men erkänn!!! rätt schysst inlägg! jag skulle fan va stolt att va tjej om jag fick honom för natten liksom! :D



läst igenom din blogg lite och ja- du ligger på latsidan... mer bloggande tack

2008-08-12 @ 12:18:04
URL: http://bellso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0