Hårt Jossan

Jag har fått höra många mååånga gånger i mitt liv att jag ser ut som en riktig bitch. Aldrig förstått varför.
När jag var hos min frisör sist så var tjejen som fixar naglarna där också. Vi småtjattrade lite så kollar hon på mig och frågar om jag var en bråkstake förut? Eh, va jag? Aldrig. Jag blev chockad. Hon menade dock inget dumt.

Sen fick jag förklara för henne att det beror på hur jag klär mig, och hårfärg.
Är jag blond  då är jag - porrstjärna!
Är jag mörkhårig då är jag - en bitch!
Är jag så här varm, lagom, naturlig då är jag - "världsvan", "belevad" som min faster uttryckte det.

Sen kom vi iallafall till att jag har ett hårt utseende. Jag ser väldigt hård ut och jag har hårda drag.
Det kom jag på att det var nästan negativt. För att spegla min snällhet och godhet passar det inte in.

"Jag tror folk som inte känner dig, är rädda för dig."
Men gud, var inte rädd för mig.

Jag är snäll jÖ.

Kommentarer
Postat av: nathalie

äru väl inte mohahah

2008-08-29 @ 09:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0