Herr Ober, Ice bitte!

Vad statistiken visar så börjar mina läsare svika mig? Vad är erat problem? Eller vad är mitt problem?
Gillar inte ni mig längre? Å, gud.. bevare mig!

Idag vaknade jag 14.13, inte helt otippat eftersom jag har så långa nattliga samtal nu för tiden.
"idag kan vi bara prata en kvart har jag bestämt". En kvart in my ass-E!

Vaknar med värk i nacke som är obeskrivlig. Jag har bara trosorna på, på ena benet(?)
Ibland undrar jag verkligen vad jag håller på med när jag sover.
Det kändes så fruktansvärt naket när jag vaknade. Å, gud bevare mig!

Jag har fortfarande inget jobb. Fortfarande vänder jag på dygnet. Åh, suck.


"ringer dig imorgon!"

Ah, yeah .. right.


Kommentarer
Postat av: J

E samma här, tappar stadigt varje dag å vete fan vare beror på ^^

2008-08-31 @ 18:40:54
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0