Hujedamig!

Bloggtorka. Mustorka. Alt. annan torka. Det är väl ungefär det jag kan bjuda på nu i dagarna.
Eller man vet inte. Jag kanske blir utbjuden på en spännande dejt och gifter mig och får barn inom loppet av..den här veckan. Knappast troligt va?

Idag ska jag ner på SATS,min faster jobbar där. Jag ska få ett KANONpris på gymkort. Dvs jag får väl betala 5% mindre än dom andra rikemansgrisarna i trakten. Bra jobbat! Det första jag ska fråga är om dom har ett solarium och om man får smuggla in sig själv där efter träningen. Det vore något det. Då är det värt att betala så mycket pengar för att ta kål på sig själv och bli sketasnygg.

Jaha, vad händer? Ingenting. Vad händer i ditt liv då? Nähä, ingenting. Kul.

Kommentarer
Postat av: J

Mmm pluggade ju ryska i våras, så det är ju nemas problemas.. not..

Det slår ju mig iaf som fick defa 560 spänn i månaden för att få åka pendel in till stan, träna skiten ur mig, å sen åka hem igen...

2008-08-19 @ 12:40:23
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0