Jag käkar clown till frukost.

Igår plingade det till fint i en av msn-rutorna. Det var min lillasyster och jag blev bara irriterad eftersom att hennes generation och tillochmed 2 år yngre än mig kan inte annat än skriva; "Heeeeeej..<3<3<3<3 vad gör du???? pussss love you <3<3<3<3" och det här får man stå ut med i VARJE liten mening. "OK <3<3<3<3".

Snacka om att ta hjärtan till the next level. Oroväckande. Ni kommer aldrig förstå vad true love is, young people.
Varför i hela helvetes frid skriver jag på engelska? Jag kan inte ens engelska.
Flickorna OCH pojkarna slänger "jag älskar dig sötis" till höger och vänster.

Förlåt men nej, jag skulle inte kunna se mig på en dejt.. med en yngre människa. Förlåt.

Fast, jag kanske får vänja mig. Antingen så är dom 30+ eller så är det min lillebrors kompisar. Dvs 15-17 års träsket.

Yes, jag ska äntligen behöva få gå på utvecklingssamtal igen. Med min pojkvän och hans lärare.
Jag kommer äntligen få vara med i deras samtal om vem som var fullast i helgen och vems förälder som kom på vem.
Vem av tjejerna som faktiskt hade svarta string under ett par vita savann-byxor. Ok, det är nog inte en enda tjej som använder det längre, men iallafall. Vi låtsas.
Sen kommer jag säkert få den i röven eller ett försök in i urinröret alt. ljumsken eftersom han nyss börjat finna tjejer intressanta.
Sist men inte minst, jag kommer få vänta 2-5 månader innan hans föräldrar låter mig sova över.

Mhm, true löv young people. True love!!!

Nåväl. Är väl ändå dags för mig att bli ivägskickad på nunneläger. Kan bli skoj.
Men förmodligen inte.

Idag ska jag suga kräftstjärt. Kan bli trevligt, trevligaste jag fått med en annan (död) själ på länge.

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Hallå!

Vad är det för fel på 30+ nu då?

Ta det lugnt med min andropaus, har dåligt hjärta.



Och du. Skulle du moona röv på bloggen, så lovar jag att kommentera det. Två gånger.

2008-08-15 @ 13:25:57
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Mli

Hahahahaha! Du är underbar, "svart string under vita savannbyxor" Kan det bli fulare? Jo, det kan det, ett par LILA ormskinnsfärgade savannbyxor, vet en som hade det. Det var INTE JAG!

2008-08-15 @ 14:28:19
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Mli

Oh no, Buffalo? Ärligt, så långt gick jag aldrig. Men jag hoppas dom kommer på modet igen, blir å se ut som en 185 cm´s lång transa. Gräjt!



Förövrigt hoppas jag det var trean på lågstadiet du menade och inte gymnasiet? ;)



Jag har ett par vita stuprör som jag får kameltå i om jag drar upp dom som jag vill ha dom. Skitfint, som ett 2000-talets alternativ till buffalo.

2008-08-15 @ 15:04:06
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Mli

Glad att jag kunde svetta ner någon på en fredag!



Du gör rätt i att spara dom, barnbarnen lär bli överlyckliga vettu:) Och ja, långa linnen is thö bäst, täcker både röv och kameltå :)



Lycka till med håret! Blondes do have more fun ;)

2008-08-15 @ 15:11:14
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Lissan

Hahaha... 15-17 års träsket...hahaha...gå på utv.samtal med sin lovely boyfriend...så jävla sjukt så att det nästan skulle funka...hahahaha...dör här !!



Sug så gott...på det som erbjuds...haha...o hälsa lilla mamma från mig



Sug i ljumsken

2008-08-15 @ 21:02:51
URL: http://lissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0