klia klia - amma amma

Jag drömde att jag var tillsammans med en rockstjärna. Jag kan inte ens minnas vem. Jag födde hans barn, allt var frid och fröjd tills jag började plugga igen och jag gick runt med våran lilla son på höften.
Det var jobbigt. I korridorerna så började jag bråka med flera killar. Dom fula

Sen hem igen. Äta pannkakor med Nadja. Med LINGONSYLT. Jag hade grädde på, smakade ingenting.

Därefter skulle jag sova, kliade som fan i hårbotten. Jag hade fått löss. Vilket äcklade mig.
Min lilla bebis låg och sov. Ja, den riktiga, skulle aldrig kalla min man för bebis.

Gick sedan upp, drog en sjal runt mitt hår. Hämtade min lilla bebis som låg och snusade. La honom i min säng och snusade vidare med honom. Han var nog världens sötaste.

Helt plötsligt i skolan när jag går runt med honom så  är han en docka.

Är pinoccio min son?

Kommentarer
Postat av: Mli

Hahahaha, det där var stört..Och ja, han är din son. En sån son bara en mor kan älska =)

2008-08-25 @ 11:53:23
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0