krig

Mitt hjärta bankar i 180 just nu.  Är det något jag HATAR mest av allt så är det spindlar och TVESTJÄRTAR!
Små vider som inte borde få existera. Jag skulle nyss stänga fönstret i mitt sovrum när jag ser en lite jävel på min gardin. Mitt hjärta rusar iväg eftersom att jag VET att dom nyps. Dom nyps inte för att skydda sig utan dom NYPS för att dom tycker det är så jävla roligt.
Min pappa har berättat flera skräckscenarion han har varit med om med just tvestjärtar. Han är egentligen inte rädd för någonting, men tvestjärtar. Det hatar han med.

När jag väl har tagit mod till mig och hämtat en halvtoarulle, ihopvikt och ska mörda den jävel. Jag börjar göra konstiga ljud ifrån mig. Ska öppna pappret och se om den är mosad for life. Vad gör den? DEN KRYPER LÄNGRE UPP PÅ GARDINEN. Jag hoppar och låter ännu mer. Tar ett rejält tag, slänger den jäveln på golvet. Trycker ner pappret på den.
Avvaktar en stund. Lyfter igen. FITTSTJÄRTEN kryper iväg. ODÖDLIGA JÄVEL!
Jag tar en av mina skor och stampar ihjäl den. (sorry grannarna!) Nu sprutade detm stjärtsås ur den jävel.
Torka upp och låter lite mer. Äcklad och det kryper i hela min kropp. Hur ska jag kunna sova nu?

Det finns säkert ett tvestjärtar-bo i min säng nu. Dom ska nypa mig till döds.

Vi hörs imorgon, KANSKE!

Kommentarer
Postat av: Mli

Å vad värre är, de kryper in i örat på en när man sover och bygger sig ett litet mysigt geggigt bo där inne...Hatar dem också, har nog använt en hel burk med insektsspray på dom seglivade jävlarna i sommar. Sussa sött - ståendes.

2008-08-10 @ 15:41:51
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0