MSN

Är det någon som kan få mig att skratta på mindre än en hundradels-sekund så är det tamejfan
Ida "stekarn" Hersén.
Jag älskar den kvinnan!

Att ha smådiskutera kvinnoproblem om det manliga könet involverat så slår det henne.

Ida: förresten vem FAN heter magsjuk på msn???
Jag: vadå heter han det?
Ida: inte han, HON.. man blir ju äcklad "Magdalena-Magsjuk"
Ida: vadfan, har hon inte fått ligga tidigare lär hon ju knappast få ligga nu heller

Ida: och det äckligaste är att killen hon är betuttad i finns på hennes msn..
Jag: det är ju nästan så man vill kräkas
Ida: snälla kan inte vi heta Hivtest-nervösa på msn då
Jag: jag tror inte att jag kommer ha några kontakter kvar på min lista då
Ida: men gud, jag har en ännu värre.. "anonymt killnamn - så, nu har man skaffat canal+ också"
Jag: tror dock INTE att det bidrar till fler ligg.



"sitta på ballen, käka tarre, dricka bira och röka en cigge"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0