*RAP*

Roligt roligt. Jag är så sjukt trött, heeeelt sjukt trött. Somnade vid 4 snåret imorse, telefonen ringde 830, dags att stiga upp och hoppa i paltorna. Det var svinkallt när jag satte mig upp i sängen, uh.
Ville lägga mig ner igen.

Idag har jag haft LÅNGÄRMAT, JEANS, SKINNJACKA och STÖVLAR.
Det är höstkläder. Det är väl fan inte höst ännu!
Dom nere i landet ska ju iallafall bada i helgen. Kul för dom då, verkligen.

Det är ju kul att mina bröst ser ännu större ut sen jag började träna.
Ruuuuuuuuligt!

Kommentarer
Postat av: Mli

JOPP! Det är höst...I know för jag har frusit i mina baLLerina hele da´n.



Hampus tackar, dä blir Pokémonkort i present. För present måste man tydligen ha när man har namnsdag...

2008-08-29 @ 22:15:48
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0