Söndag, söndag

Jag har lyckats att bara få två fyllesamtal den här helgen.  I fredags ringde Didde mig, han hade världens hicka. Han hade precis lämnat URF's regniga område och han skulle tappert in på en krog med gummistövlar.
Vilket jag fortfarande väntar bevis på. MMS tack? Jag väntar fortfarande.

Igår, eller rättare sagt imorse 04:30 ringer Marcus "Bubben" (för er som vet) mig och är helt panikslagen. "Josse, sorry om jag ringer såhär sent. Men jag är äckligt full och jag vet inte vart jag är någonstans?".
Det jobbigaste av allt var ju att jag inte heller visste vart han var så jag kunde ju inte vara till så stor hjälp. Vi kom iallafall fram till att han var vid industriområdet. Nu skulle han bara hitta därifrån. *En anledning till att män inte ska dricka sprit.
Jag höll han sällskap i telefonen tills en trevlig turkgubbe stannade bilen och skjutsade honom till stationen.
Sen ringde han upp igen då han kände igen sig till slut. ".. och du förresten? På det där stället jag var, var det 6 stycken tjejer som strippade. Jag blev kär i ena, jag blev verkligen kär.".  Vad tror ni jag frågade?
SJÄLVKLART! "varför gick du inte hem med henne då?" vad fick jag till svar? "jag hittade ju fan inte ens hem själv!!"

Ibland kan det ju dock vara kul med fyllesamtal.
Eller inte.


Nu är det dags att greppa dammsugaren.  Jag vill inte. Jag vill verkligen inte, jag orkar inte. Jag vill ha en husa!
French-maid.

Later on, bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0