Värdelöst

Vilken måndag.  Vaknar strax efter 11, greppar telefonen. Hade fått ett SMS av Markus "Vakna!!!". Det SMSet var skickat strax innan 7. Jag är inte bara ful när jag sover. Jag är döv också.

Jag har iallafall rört mig utanför lyan idag. Var ute och slängde sopor. Sen fick jag tråkigt gick runt området sen hem igen och undrar vem fan som har den energin eller ens LUSTEN att promenera ENSAM? Jag blir pömsig av det och gäspar.
Fast gäspningarna är säkert något annat. Jag blir inte anfådd. Jag gäspar istället. "Jag är bara lite trött"

Hem igen. Satte mig framför datorn. Tog fram ett Word.dokument. Skrev jag något? NEJ. Jag kan inte. Behöver hjälp!
Med ett CV alltså. Jag behöver ett CV. Ett nytt. Ett frääääsht!

Jag tvättade nyss mitt ansikte i iskallt vatten. Det var nog det mest uppfriskande jag gjort den här månaden.
Känner mig som en ny människa, med ryggont. Jag tror min praktbomber börjar lägga in stöten nu.
Pengar, jag behöver pengar = gymkort = snygg kropp, må bra kropp = upphetsande!


Jag vill ligga.

Kommentarer
Postat av: J

fan va det här me cvn går runt nu.. finns nån sida som fixar sånt åt en, döbra =)

2008-08-11 @ 22:09:04
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0