amazing

Första dagen på jobbet efter två veckor. Kändes väldigt skumt, men väldigt skönt att vara back in buisness.
Hamnade på ett JÄTTEroligt projekt. Hmpp.. Enough said. Om jag säger så.

Men annars var det huuuur roligt som helst att träffa alla igen. Massa kramar och massa välkomande från höger och vänster. Folk tyckte jag hade blivit snyggare. Jag vet inte vad jag ska säga om det. Sen frågade L om jag gått ner i vikt.
Jag har snarare gått upp i vikt. Eller jag vet inte. Blaha blaha..

Lussemys med (ursäkta) inte så jättegoda lussebullar med mandelmassa som satte igång kräkreflexerna. Johanna fick ta mina spillror. Hon tyckte det var mumsigt minsann. Sen in på mötet där jag möts av Jens's "titta, sekreteraren!" och Johanna skulle priomt understryka att jag är skolfröken. Sen fick dom tjaffsa bäst dom ville. SMAJL!

På fredag är det julfest! Can't wait. Det kan komma bli jävligt spännande. Ska jag vara fullast som vanligt? Mja, kanske. Förmodligen. Kommer jag och Johanna sjunga julsånger? Mja, antagligen.  
Äter jag fortfarande penicillin då? Mja, jag gör ju det. WHAAAATÄÄÄVÖÖÖR!

Har klämt i mig två små lussebulls idag när jag kom hem, micket gott!

Fick SMS utav Robban idag. Det var på tiden! Han har det underbart i solen, UTAN några moln. I 33 graders värme.
Själv har jag det.. underbart. Halkar omkring som bambi i höga klackar på asfalten. Men det är ju fint det med.

Jag tror jag börjar få små biverkningar utav penicillin. Och inte av den roliga sorten.. för att vara TJEJ. Fan helvete.
Sen så vill jag kräkas ungefär hela tiden och man ska HELST inte ta den i samband med mat. Jobbigt.
Vill kräkas. Kanske ska göra det en gång eller två innan jag somnar, bara för att. Att vara i en bulimikers sits for one day. Night. Nej, nu var jag tragisk. Förlåt.

Det klias.
Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0