oh happy day's

Gårdagen började absolut inte bra. Inte någonstans. Somnade med världens kramper i magen. Vaknade med kramper i magen. Satt och kallsvettades på tåget. Ville hoppa av och dö. Men jag pinade mig ända fram till jobbet.
Väl på jobbet så hängde jag utanför fönstret. Kritvit i ansiktet. Johanna trodde jag skulle spy ner henne. Vilket jag faktiskt inte gjorde. Sen satt jag i fotöljerna i ungefär 2h och drack coca cola. En burk tog mig 3h. Härligt!

Min mamma var med mig på jobbet. And guess why? Jo, hon ska också börja jobba där. Är liiite skeptisk. Men vi får väl se om hon kommer att palla det. Hunden kommer grina ihjäl sig hemma.
Ville böla och ta en taxi hem. Men jag struntade i det och tog lite panodil och lite... ja, luft. Sen började jag må mycket bättre. Så jag valde iallafall att stanna kvar. Hallå, kan väl fan inte missa min första julfest!

Vid 5 tiden var det dags att byta om. Jag, Johanna och Emilie byter om i konferansrummet. När jag sitter där och drar på ena min strumpebyssa så kommer våran chef in. Jag skäms och han kontrar med "tjejer ni är jättesöta".
Ja, och halvnakna.

Sen hoppade jag, Niki, Sani, Jens och Fredrik in i bilen och drog oss dit vi skulle. Jag vet inte ens vart vi var någonstans.
Kul som fan hade vi iallafall. Jättegod mat, julbord. Of course! Sen börjades det. Det var prisutdelningar. Danser och mycket snack. Mycket blickar. Mycket komplimanger. Tre gånger igår fick jag höra att jag ser ut som Carolina Gynning med mitt nya år. DET kan jag leva på kan jag tala om för er mina vänner. "du ser ju ut som henne, men med smilegropar och mera utstrålning" Nästan så man ville börja gråta. Hon är min drömkvinna ju. Typ.

Jag vann iallafall på ett av lotterierna. När jag skulle upp och hämta priset blev jag alldeles nervös och exhalterad. Min sko knäpptes upp. jag glömde lappen OCH jag råkade dra sönder ena min strumpebyssa. Jag var tvungen att tillbaka och hämta lappen. Då när jag ställer mig upp har kjolen fastnat så det känns som att alla ser mina skinkor.
OM ni gjorde det, hoppas jag ni njöt så länge det varade iallafall. Alright?

Sen fick jag SMS av Kim som frågade om jag skulle komma på efterfest. Jag var ändå på väg hem så jag lät taxichauffören släppa mig i rotan lika väl. Världens mupp till taxichaffis med.

Åkte hem till Daniel där Kim mötte upp mig i dörren. Sen hälsa på grabbarna som var där. Ja, jag var enda tjejen som var där. Vilket var killar som gick i samma gymnasie som mig själv. Dom kände absolut inte igen mig. Lika bra.
Sen försvann ena. Och en tjej tog hans plats. Maria tror jag hon hette. Hon satt och pussades med ena killen som var där. Som jag inte minns vad han heter. Jag och Kim tog oss en eller tre svängom's. Vi är kanske världens bästa danspar! Snyggaste med.

Efter att grannen plingat på en gång så blev Daniel på dåligt humör och gick och la sig. Sen satt jag och Kim kvar i soffan. Och pussigullisarna kvar i en fåtölj. Puss puss pusss slisk slisk, slurp hörde man om vartannat.
Sen ville tjejen veta hur jag och Kim träffades. Helt plötsligt var det världens kärlekshistoria som kom upp. Även om allt som sas var sanning. HAHA. "det hände vid gungorna, då var vi fast.. sen dess är hon mitt ljus i livet" Även om han skojade lät det väldigt gulligt måste jag tala om. Inte varje dag man får höra det. Tyvärr!

Sen kom vi in på nyår. Jag blev bjuden att vara Kim's bordsdam. "då MÅSTE du komma" Det kan jag väl inte tacka nej till. Har ju inte en endaste plan till nyår ändå. Så det kan bli kul, riktigt kul.

Herregud vad snabbt det här året har gått. Helt sjukt!
Jag fyller år om 3 månader. That's sick.

Usch, vad bakis jag är. Medans jag fick på mig andra kläder idag så fick jag lyssna på när Daniel spydde. Läser han min blogg kommer han skämmas. Vilket jag hoppas han kommer. hahaha.. Snart exploderar mitt huvudet.
Jag OCH Kim hade snarkat ikapp. Men jag var tydligen värst. "Josefine drog på riktigt ordentligt" Inte med mening.
Vaknade dock tre gånger av mig själv, av att jag snarkade. Haha, vilken pudding jag är!


Nu avlider jag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0