"oj, sorry"

Det här med SMS på fyllan kan ibland blir riktigt riktigt fel. Jag var offret igår.
(jag och SMS-personen har inte hörts av sen i somras.)

Mannen: Oj, vad seg jag e. Vad har du för dig?
Jag: Ligger i sängen, pratar i telefonen. Vad gör du själv?
Mannen: E på stan...
Jag: Jaha, vart då?
Mannen: Ses toka...
Jag: haha när då?
Mannen: Hem nu... kom till mig då
Jag: Men va.. varför det?
Mannen: Sätta på dig...
Jag: HAHAHA..
Mannen: Kom då..
Jag: Så du säger!
Mannen: Ja!!!
Jag: Äh, lägg av..
Mannen: Alla hål, hårt som fan
Mannen: Straffknulla dig
Jag: Jag skulle inte tro det
Mannen: Bryr jag mig inte om
Jag: Haha, du är ju cp
Mannen: Spotta på kuken med...
Mannen: Vart e du?
Jag: Jag är fortfarande hemma..
Mannen: Sjukt sugen på dig nu!
Jag: Hur kommer det sig?
Mannen: Vad sägs om trekant?
Jag: Sorry.. im not into that.
Mannen: Kass
Mannen: Du e nästan perfekt
Jag: Jag tror du är ute och cyklar..
Mannen: Kommer du nu, lovar jag att att jag sover hos dig varje gång jag är i gbg!
Jag: och vad fan skulle jag göra i gbg?
Jag: Tror du skickat fel :-)
Mannen: Ha ha...
Mannen: Oj, sorry!
Jag: Lugnt!

Det är tyst i några minuter. Sen piper det igen.

Mannen: Då e det dig jag e sugen på
Jag: Hahahah. Helt plötsligt?
Mannen: Fortfarande sugen men grymt nyfiken.... Vem e du??!
Jag: Men kära nån, det är Josefine.. från STOCKHOLM!
Mannen: E det lillfjant?? Kom o knulla då
Jag: Nej, tack!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0