roller-like-a-roller

Idag är det söndag. Igår visste jag inte ens vilken dag det var. Åkte till Norrtälje med mamma och lämnade Benjamin hemma hos Daniel och Karin. Sen åkte vi ner till Daniel's sushibar. JAG skulle äta sushi. Det gick inge vidare kan jag tala om. Ville kräkas en eller fem gånger. Sushi är verkligen inte min grej. Urk!

Sen åkte vi förbi videobutiken så jag kunde få köpa mina två favoritfilmer - The Notebook och Closer.
Passade på att köpa P.S I love you i samma veva. Vilket jag inte borde gjort. Trodde jag skulle böla som en liten gris till den filmen som alla andra hade gjort. Det gjorde jag absolut inte. Jag blev bara uttråkad. Men The Notebook, herregud. Gråter lika mycket varje gång. Blir lika kär varje gång. Drömmer mig bort lika mycket varje gång. ÄLSKAR DEN!
Precis så som "Noah" är mot sin "Allie" så vill jag ha det.

Ja, jag har blivit en sucker. En riktig sucker. Kollade på ALLA filmerna igår med. En efter en.

Drömde självklart och jag drömde inte om vem som helst heller. Jag blev väl inte helt chockad.
Jag säger så här: dags att komma hem nu.

Helt plötsligt drömde jag om en demon som reagerade på mitt humör. Det var inte speciellt roligt. Hahah..

- Klä av dig alla kläder, Vänd på dig, böj dig framåt och stödj dig på händerna i golvet och visa mig hela härligheten.
(closer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0