slumra in

04:12 imorse vaknade jag av att min telefon sjöng och vibrerade som en tok bredvid mig i sängen. Hur den nu hamnat där. Det var mister C som ringde.

Jag: mmm hallå (med ansiktet i kudden)
C: ligger du och knullar?
Jag: mm, som fan.. gör du?
C: mm, röven.. haha ne


Sen vände jag på mig så jag kunde prata normalt. Blev ganska pigg efter att ha fått sova i drygt EN timme. Tack!
Vi pratade om allt mellan himmel och jord *hrmmpf* Sen kom vi in på snö och snögubbar och sex.
Han berättade att han skulle rulla snögubbar när det väl kommer snö. Helt plötsligt börjar jag få bilder i huvudet om hur han knullar snögubbar. JAG ÄR INTE NORMAL. Självklart berättar jag detta för honom. Han skrattar och jag berättar detaljerat vad som händer under snögubbs-akten. Snögubben har hål där munnen är och hål i röven, och självklart en morot som näsa. Jag får bilder av hur han böjer sig fram och får morot i rumpan. JAG ÄR INTE NORMAL. Tror att han blev väldigt upphetsad då jag berättade det här för honom. Sen blev det snögubbs-ganbang osv osv.

Det var allt jag hade att komma med för den här gången, tack hej!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Aldrig testat snögubbsknull

Kanske värt ett försök. Ska kolla med transorna ikväll om det går med på det!

2008-12-13 @ 16:13:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0