Up fucked(!)

Jag valde att stanna hemma från jobbet en dag till iochmed att min hosta är förjävlig! Men imorgon, då jävlar. Back to buisness! Känns lite läskigt. Ungefär nybörjaraktigt. Men det går nog bra. Kommer förmodligen vara lite ringrostig.

Somnade med världens huvudvärk igår. Den var helt sinnessjuk. Somnade gjorde jag iallafall till slut. Efter många om och men. (haha) Hamnade i djup sömn ganska snabbt och började drömma lika snabbt.

Inatt har jag genomgått en graviditet, förlossning och oron över sitt eget barn. Jag är helt förstörd idag kan jag tala om. Låt mig berätta.

| Sommar, jag sitter på en bänk och inväntar bussen. Någonstans inne i stan. Platsen är jättevälbekant, men kan inte placera den. Damnit. Solen lyser på mig. Jag har uppsatt hår, adidasjacka och tighta jeans. (som att ni bryr er, haha.)
Kliver på bussen och bussen tar mig enda hem till Sigtuna. Kliver av vid sigtuna busstation, går till våfflan där min farmor, farfar, mamma och pappa sitter. Slår mig ner. Beställer en kladdkaka. Sen åker jag hem och spyr som en idiot.
Konstigt. Dagarna, veckorna och månaderna går. Jag börjar bli riktigt fet. Men jag förstår ändå inte att jag har en bulle i ugnen.

Tills slut ligger jag helt svettig och förstörd i en förlossningssal och försöker krysta ut pyret. Jag tror att det är en pojke. Vilket det inte alls var. Jag fick en flicka. Jätteverkligt och lite läskigt på samma gång. Smärta var så verkligen. Skriken, ja allt. Hon luktade verkligen bebis. Kändes som en bebis... och som min. Gråten resulterade i extra huvudvärk för mig vill jag lova.

Kommer hem, tar hand om min nykläckta bebis.

En dag så får jag ett brev från min storebror där han berättar att hans ex och son (min brorson) gömmer sig för maffian uppe i Norrlänska skogarna. Jag packar väskorna, klär på min bebis. Ringer pappa och vi åker dit. Här hemma var det sommar, där var det snöstorm som heter duga. Men min bebis vara sov och sov. När vi väl kommer fram ska vi pulsa runt i en meter hög snö. Vilket var GANSKA jobbigt. En man kommer mot oss. Han är beväpnad och han ska absolut veta vart vi ska. Jag vägrar säga något, likaså pappa. Helt pltösligt skjuter han min pappa. Jag blir helt galen. Pappa ligger blodig i snön och jag får ett ryck och tar pistolen som PAPPA har. Jag skjuter ett skott i tinningen på mannen. Han rör fortfarande på sig. Jag försöker skjuta igen, det går inte. Han skjuter mot mig, men träffar min bebis i benet. Oj oj. Nu är det mord. Jag laddar pistolen och avlossar en hel del skott. Men vart tar dom vägen? Han rör ju fortfarande på sig.
Till slut, efter några sekunder ser jag hur skotten peppras mot honom. Överallt. Blodet sprutar och rinner. Han dör.
Jag försöker komma därifrån och få tag på polis och ambulans. Det är helt dött. Min pappa ligger i snön blodig. Min dotter blöder. Jag har blod överallt. Och jag har mördat!! Sjukaste är att hon fortfarande ligger och sover i min famn.

Jag kommer fram till en fest. Jag får ett nummer av en gammal klasskamrat men som jag inte alls kände i drömmen. Och enda polisen jag får tag på är LEDIG.
"tyvärr, det är söndag... jag är ledig"

Idioter. Allt löste sig. Tror jag. För helt plötsligt var jag hemma igen, i solen. Låg i en stor säng och sniffade på mitt lilla barn. Gud vad gott hon luktade och så liten och len. Sjukt mysigt!

Sen var jag plötsligt med i Glamour. Massor med barn låg i olika vaggor och sängar. Alla hade samma men olika föräldrar. Jag hängde inte med riktigt. Skulle iallafall hjälpa till med nattningen. Fick en liten grinfia som verkligen inte tänkte sova. Tog upp henne, gick runt med henne. Satte mig i en fåtölj, klappade på henne. Sen somnade hon.
|

Här vaknar jag. Suck. Vart är min lilla mysiga bebis?
Det gör ont i hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Mli

Eh...om du behöver prata någon gång..ring inte mig! Behöver du däremot dränka alla dina knäppa drömmar i ett glas eller två så ställer jag upp.

2008-12-08 @ 15:40:10
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0