ägg

Äntligen är jag helt själv. En hel vecka för mig själv och katterna. och kaninen då.. bah.
La famiglia drog till Sälen imorse, utan mig. Jag skulle följa med men fick lite panik för då måste jag boka snowboardskurs. Jag måste kunna åka. Vill inte åka skidor. Så mja, jag blev hemma.
Det var impulsgrej typ. Och då fick jag panik, haha.

Nu när jag äntligen har nerladdningsprogram på datorn så kan jag inte ens komma på vad jag vill ha för något.
Jag laddar ner musik jag redan har på den andra datorn, och det är ju kul.
Min bror är snäll och lät mig ta EN skiva som jag kan bränna ner lite musik på.. eeey.

Det är inte one tree hill idag. Vad gör jag hemma då? Jag kommer få abstinens och kanske börja städa. Skulle dock behövas, men jag orkar verkligen inte.


Hmmm.. lite hungarian massage kanske?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fyller du den 17 mars? :D puuulllan

2008-02-24 @ 17:29:17
URL: http://www.metrobloggen.se/emie
Postat av: j.

ajjamensan!! :-D

2008-02-24 @ 17:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0