beroende

Jag är beroende av örtsalt, prioriterings objekt nummer ett som jag måste ha.
Sen är jag beroende av att KÖPA snygga underkläder och allt där till.
och vaniljté ofcourse.. sen lite porr också.. men inte alltid.

Men jag kom på det just när jag lagade min SUPERgoda middag (eller inte) havregrynsgröt, två ostmackor med gruka och ÖRTSALT på det.. när jag käkade äggröra till frukost hade jag ÖRTSALT till det med.
Och allting började med att jag fick praktik på dagis i gymnasiet och på den vägen är det..
Jag har det till varje måltid. Ketchup ain't my thing anymore. Jag har gått över till starkare grejer.

Sen så vill jag bara påpeka att det här är min 3e helg nykter, YEY! Jag är så sjukt duktig.
OKEJ, jag smakade EN klunk cider och TVÅ klunkar öl förra helgen. Men det gills ej!
Jag är svinduktig.. jag är en rolig prick utan alkohol. Men det har jag iiofs inte kunnat visa eftersom att jag lyckas bli sjuk till varje helg. Vet inte riktigt vad det är frågan om.

Sen har jag börjat få jätteont i jag-vet-inte-vad i magen så fort jag äter något. Det känns som ja.. jag vet inte, kan inte förklara. Det gör iallafall ont. Typ lungorna!?!? Fast nä, nu orkar jag inte klaga på mer och bli mer sjuk.

SÅJA, JAG ÄR JÄTTEFRISK OCH JÄTTELYCKLIG JUST NU!!! Det är nya updates. Hihi.

                         image40

Vad kul att jag saknar mitt blonda hår som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0