def!

Idag var det snabba ryck som gällde. Snabbt fixa iordning mig lite eftersom Heidi kom och plockade upp mig efter jobbet. Sen hem till henne, hon la sig och sov iofs. Väckte henne med en puss i pannan!
Det ska bli våran grej hädanefter... yeeay.

Jag sitter och dör på min rumpa just nu. Jag orkar egentligen inte sitta vid datorn, det här suger ju balle.
Försöker planera kvällen litegrann också. G eller? eller? elllleeeeeeeeer?
Jag ska hålla mig nykter dock. eeeh...  Försöka duger.

Jag blir så irriterad. Jag drömmer att du försökt tagit kontakt med mig. Sen ser jag dig på besöksloggen. Att du har varit online. Men inte ens kunna säga "HEJ HUR MÅR DU?" okejokej. Då vet jag, tack tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0