det jag ville säga var att...

Stefan säger:

varje gång du känner för att blogga dig så får jag en intim känsla av att en tvättbjrörn kammar mitt skägg med sin tandborste


Stefan säger:

du vet.. en lite rivande känsla mellan benen

Men Stefan jag vill påminna dig om att du inte ens har något skägg..

Nu kan jag inte ens minnas vad det var jag hade på hjärtat som jag ville släppa ut i bloggen.
Fick iallafall ett jättegulligt MMS idag.. var väl inte det jag skulle berätta DOCK.
Men...


Vi gör så här: Jag har lovat Stefan att ordna en tjej åt honom eftersom jag bara umgås med snygga tjejer.
MEN.. var inte för snygg, då har du antagligen legat med alla killar osv. Var lite halvful och rödhårig..
han är inte kräsen.


Kommentarer
Postat av: Erika

Halvful och RÖDHÅRIG? Ska du ha stryk kvinna?!

2008-02-13 @ 22:57:31
Postat av: josi.

HAHAHAHAHAAH! Men jag menade inte dig.
och inte riktat till röhåriga alls på det sättet.
Men stefan tänder på rödhttor så ;-)

Du är ju fan snygg!

2008-02-18 @ 10:27:23
Postat av: Stef

ja jo, du känner mig så väl jos.

http://nibblicious.deviantart.com/art/--77767925

de enda krav jag har.

2008-02-18 @ 22:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0