dududud udDU DUNK DUNK DUNK..

så låter mitt hjärta nu ungefär. Kanske högre, och lite snabbare. Jag vet inte. Men jag gillar det! Helt klart.

Annars så har jag huvudvärk och fattar inte alls varför jag sätter mig här ändå.
Jag behöver massage, jag känner det. Fick förvisso lite massage av en femåring idag. Men vilkanypor han har då? Näe precis.
 
Kom och tänka på ungen som var tvungen att "påminna" mig om att jag har "stora bröstar" som han så fint kallar det. Älskar ungar med inkorrekt svenska. Det är askul. Eller ah barn överhuvudtaget som pratar. Om man inte pratar om små barn som är lillgamla, sånt klarar jag inte av. Men barn som pratar jättekul.
T.ex "Jag lagde den där", "jag springde dit" DÄRFÖR älskar jag pippidinosaurien i Landet för Länge sedan.
Petri är jätterolig. Han pratar sådär! "flygade", "fallade" Ja, ni vet. Kul att jag sitter och fnissar för mig själv.
Men ni förstår mig säkert. Är inte helt dum i huvdet, alltid.. även om vissa tror det. YEY!

Min lillasyster frågade mig för ett tag sen "Jossan, kan jag få följa med dig och dina kompisar och shoppa inne i stan?"
jag: "Nej du är pinsam"
hon: "VA? varför är jag pinsam? jag kan bli mogen!"
jag: "hahahahHAHA"
..jag: "nej du är för lång."
hon: "fan vad taskigt!" ... Jag vet, jag är så himla snäll. Jämt. Men vadå, hon är 7 år yngre men 5 cm längre.

Iofs vill JAG vara 5 cm kortare. Kan man krympa sig? Förutom att gå och vänta på att bli asgammal och stofil. Då krymper man ju utav sig själv. Men jag tänkte mer.. en operation kanske... dam dam dam.
Nej, skämt å sido. Men varför är jag inte lika kort som min mamma?

Jag har blivit så mogen att jag nu inte längre ser längden hos den andre som ett problem.
eller okej.. det beror väl lite på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0