fettis tisdag med knäckebröd

Vad är problemet med tjejer egentligen? Just spit it out. Har man något vettigt att säga, så säg det bara.
Allt mummel mummel slår bara tillbaka. och det kommer alltid fram tids nog. What goes around, comes around.
Frågan är varför jag slutade hänga med alla mina coola killkompisar.
Jo, jag hade ett ex som ville skjuta dom. Juste, så var det ja. Tillochmed så mycket att jag fick ljuga att vissa av dom var tjejer.. okej, det mest korkade jag någonsin gjort. Men det var nästan värt det. ...annars är det fan ingen stake i mig.
...stake i mig...
hahahahah.

pervjos.


Och vad har hänt med dig nu då? Varför får jag myskovibbar från dig. Du beter dig konstigt. Skärpning nu!

Kommentarer
Postat av: Stef

jag tror bestämt det nalkas telefonsex och hypnos ikväll samt lite övertygande om att förlora din oskuld. :*

2008-02-05 @ 18:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0