"först var det riktigt nice, sen blev det bajs"

Härmed är jag nykterist. Inte för att jag ska försöka att inte dricka eller så. Utan med för att jag måste. Min lever är kaputt. Allt i mig är trasigt känns det som. Ingenting funkar riktigt ordentligt.

Jobbigaste är att allt var asbra igår tills vi väl hamnade på stället och efter 10 min så blir allt kaos och jag får kallsvettningar och vill spy och dö och allt på en gång. Magen krampar och strejkar totalt!

Jag och Heidi satt och diskuterade boplaner med hennes moder. Och hon är ju iallafall väldigt positiv till det.
Sen skulle Heidi berätta för henne varför jag kallas Boobi, haha. Hennes min är obetalbar.

Jag till och med tappade ett helt nytt cigarettpaket utanför hennes pappa när vi åkte förbi där och skulle hämta honom. Vi åkte tillbaka 2-3h senare och det låg kvar, vad är oddsen?! okej, det var typ lite söndertuggat.
Sen kunde jag ha ett av Heidi's linnen också, vad är oddsen för det då? hahahaahah.

In mot stan, sen skjutsade Kalle hem mig lika snabbt igen. Jag dog,jag dog på riktigt.
Hade ju lätt träffat dig när jag ändå var i stan liksom.

puss - en nykter Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0