Jag är pinsam ibland..

Varför reagerar jag likadant varje gång? Varför gör jag samma sak varje gång och tycker att det är det bästa. Sen när jag får det svart på vitt så är det verkligen in my face och jag känner mig bortgjord och undrar "VARFÖR VARFÖ VARFÖR gjorde jag det där IGEN!??" Jag är bara tjej helt enkelt. Patetiskt iallafall..
pathetic like a girl..  Men det ordnade upp sig eftersom det var jag som hade fel, damnit. Hahahah!

Jag har varit så sjukt trött idag. Riktigt riktigt trött. Höll huvudet högt ändå. Somnade inte ens under vilan idag på jobbet, strongt jobbat utav mig tycker jag minsann! Iofs hade jag fullt upp med att försöka på Lilla I* att sova. Och hon somnade i min famno så fick försiktigt rulla över henne på en annan madrass.
Sen fick jag äta ensam med två icketalande bebisar idag. Det var ju väldigt spännande. Tror det var min tystaste måltid någonsin. Alltså.. fo real.

Sen när jag skulle hem från jobbet så springer en 4-årig pojke fram till mig "Josefine jag vill krama dig innan du går." sen traskar han tillbaka till stolen och ropar "Josefine, jag älskar dig!" AWWHOOO... och eftersom alla barnen var där så ropade jag ju självklart tillbaka "jaa, men jag älskar er med ju."
Så kommer en 3-årig pojke "Jag älskar dig med" och det rolig är att fem min innan det så sa han till mig "om du rör mi¨g så kommer min mamma bli arg på dig!" Snacka om snabb vändning..

Nu håller jag på att somna.. snark.

Plies ft. Akon - Hypnotized.mp3

you got me so hypnotized the way your body rollin' round 'n round..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0