kallt

Samma värderingar och samma prioriteringar. Det kan inte bli bättre, eller det kanske det kan.
Potentiell make.  Helt klart!

Jag som aldrig har haft problem med torra läppar eller munsår har råkat ut för torra, spruckna läppar idag.
Vilket jävla skitväder! Stackars barnen idag när vi var ute, allas näsor rann som tsunamis, deras ögon likaså av tårar. Jag led verkligen med dom, och mitt hår blev helt kaos.

.. jag är ingen ytlig fitta, inte alls. Haha. Ok så farligt var det inte, men iallafall. Att dra ihop en fläta efteråt var inte så jävla svårt om jag får säga det själv faktiskt.

Fick den där asgoda potatis, vitkålssoppan idag och efter det pannkakor.. YUMMIE! Jag vet att jag inte tycker om pannkakor, men på jobbet är 2-3 stycken riktigt gott och det räcker för det här halvåret. Helt lycklig.
Småbarnen var också helt lyckliga.. att dom ens orkar käka mer mat än vad jag gör.


"Jag älskar att laga mat"
- Jag älskar att äta mat!


Jag har feberfrossa, helvete.. helvete helvete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0