mind tricks

Jag älskade Cerazette förut. Nu gillar jag dom inte alls. Funkar inte alls på mig längre. Ingenting blir som det ska med dom pillrerna.
Dom gör mig bara deprimerad, asexuell och stänkblödningar är ingenting jag hade räknat med eftersom jag aldrig har haft det förut. Så tji fick jag! Ett års förbrukning åt helvete.. jag som låg på min andra karta. Yeah yeah.. 

Konstiga människor gör mig illa till mods. Har ni sett arlareklamen för ekologisk mjölk? Tjejen i den reklamfilmen skärmmer mig och jag ryser av obehag när hon börjar prata. Hur kan man vara så där besatt av kor? 
Iallafall, hon skrämmer mig. På riktigt. Och jag kan inte ens skratta åt henne för att hon är pinsam utan jag blir helt enkelt bara rädd. Stackars hennes barn. Dom har säkert ko-namn. Hon föder säkert sina barn inne i ladugården också. ladugården... heter det så? 

Jag visste att bara för att jag är apförkyld så skulle Lissan ringa idag och kolla om jag kunde jobba. 
Godamnit.. jag ville ju jobba. Men det är inte så kul att jobba när man inte ens kan luta huvudet framåt lite. 
jajajajajajajajaja.. nog om klagomål. Imorgon ska jag jobba om det blir så. 

Igår tog jag ett vuxet beslut, och jag gjorde det på ett bra sätt. Är stolt över mig själv faktiskt.  

Kommentarer
Postat av: Lissan då´ra

Kan du? kan du? kan du jobba imorrn???? *hoppas*
För du behövs sweetie :-)

2008-02-19 @ 15:57:04
URL: http://lissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0