soooool men ingen värme

Jag har kommit över det nu, jag har förstått att jag förmodligen kommer få vara ensam på alla-<3-dag.
Förra året hade jag iallafall Nadja, tillochmed hon har man nu. Jag kommer sitta ensam och kolla på tragiska kärleksfilmer och gråta och bli deprimerad och sen leva i celibat för resten av mitt liv.

Nej, men easy jag är inte världens seriösaste. Överskattad dag som ändå är bäst om man firar med någon real love skulle jag tro. Jag minns inte ens hur min förrförra var då jag inte var ledig. Jo, nu minns jag.
Jag kanske för en gångs skull ska bjuda ut en tjej?
... nej. Jag kan inte bjuda ut människor! Kommer bara sluta illa. Varför är jag SÅ rädd att hamna i bingen med någon just nu, just nu för tiden? Alltså förutom ja, ni vet. Looligt, looligt.

Fick iofs ett sms mitt i filmen igår (jaa, jag såg Armageddon för 238474 gången.)

"Gråter du än? "every moment I spend with you is a moment I treasur! I don't wanna close my eyes, I don't wanna fall asleep 'cus I miss you baby, and I don't wanna miss a thing!!! Hmm.. Aerosmith är grymma"

Jag svarade: "kan du erkänna att du sjöng det där till mig från djupet av ditt hjärta?"

Svar tillbaka var: "I'll never confes to you"

Mitt svar: "Some day you will"

;-)

och ja, jag bölade lika mycket som jag alltid gör.. om inte mer.
Såg "Titta vem som snackar nu" kvällen innan. Grät då med, det brukar jag INTE göra.
Jag är blödig..

Snart ka jag iväg och träffa Denize och hennes dotter Melissa iallafall för första gången, sen följer jag nog med och hämtar hennes äldsta son som är 2 år nu som jag inte sett sen han var 2 veckor gammal. FÄRSKING! NYKLÄCKT!


Jag vill också värpa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0