"a-gay-in-napa"

Idag är jag fan på asbra humör. Även fast jag knappt har något jobb. Skon klämmer lite där om jag verkar deppig ändå.  Men iallafall. Idag bokade vi resan till cypern i sommar, och fan vad glad jag är.
Okej, inte mitt drömmål direkt. Men iallafall, det var billigt och bra, DAMDIDAAAA!
Det kommer spåra... det kommer spåra sönder totalt.
Iallafall, vi drar halv 7 på morgonen den 21/7. See you there fockers.

Nu måste jag börja träna, fo real. Tänker inte strutta omkring på stranden som en blek valross importerad från Sverige. Nej, skulle inte tro det va. och som tur är, så är det i Juli så jag hinner dra på mig en liten bränna innan så jag slipper bränna sönder mig totalt där nere och ligga och gråta om dagarna. Anyway..
JAG ÄR ASGLAD.

Skulle lätt ha lite glädjesex med N nu! tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Sandraa

Jag med, asglaaad. Asså förstår du, det kommer verkligen spåra totalt och det är så himla kul!! iiiiii babe!

2008-01-21 @ 22:01:08
Postat av: jösi

VI SKA DELA 90SÄNG!!! agagagagahahaaha.
can't wait!! oh i love you.

2008-01-22 @ 08:24:10
Postat av: Lissan då´ra

Glädjesex...hehe...vafan ligger ni o garvar hela tiden då eller????

2008-01-22 @ 20:28:36
Postat av: Anonym

haha nej, men för att jag är glad.. då har man glädjesex.. o så är allt asbra ;))

2008-01-22 @ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0