blogga mig

"jag bara gissar, men har ni varit gifta i 12 år eller?" Jag tror inte att jag och Niclas ska umgås mer, hahaha. När hans vänner börjar undra om vi är gifta.. jag blir rädd. Vi är inte det.. verkligen inte. Vi bara slåss.. och spyr snälla ord på varandra. Vi säger faktiskt aldrig något snällt till varandra, kom jag på nu.
Han har sagt att jag är sjukt het EN gång.. EN gång. Han ska ju ha spö... eye of the tiger.

Jag: ska du bara ha EN macka? ... kärring.
Niclas: Ja det kanske jag ska, vad hade du tänkt att göra åt det då?
Jag: Eh.. ingenting.. tror du jag ens bryr mig?.. kärring.
Niclas: Passa dig.. du vet vad som händer..
Jag: yeah yeah.. whatever.. så säger du jämt.
(här gör han värsta polis (amatör).. greppet på mig.)
Jag: men hjälp.. jag blir så rädd.
Niclas: Du tigger verkligen om spö!
...
Niclas: Vad ska du ha på mackan?
Jag: typ.. ost
Niclas: jaha.. vilken? Välj!
Jag: fan vet jag .... den här!
.. (jag smakar en bit och håller på spyr.. och så gör jag en vacker jättehemsk min.)
Niclas: Vad är det? Ät upp den där nu!
Jag: .....den var inte god.. jag vill inte.
.. från ingenstans..
Sigge: BRORSAN.. HON DISSAR DIN OST!

Igår kväll kom iallafall Sandra och Carro och hälsade på mig, sen lånade vi pappas bil ner på STAAAAN och köpte lite godsaker.. jag och Sandra köpte en chirrepåse och dipp.. Carro köpte också det.. till sig själv alltså. hahahaha.
Senare blev jag upphämtad av Nissepisse, vi skulle egentligen dricka öl. Så blev det ju inte. Vi kollade på South Park.... som vanligt. Tur att jag gillar South park iallafall. "IIIIKE IIIIKE.. I LOVE YOU!"

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag och Sandra köpte en chirrepåse och dipp.. Carro köpte också det.. till sig själv alltså.

Hahahhaa jag dör.

2008-01-12 @ 22:15:49
Postat av: Stef

varför var inte jag inbjuden?

http://www.hockeyzombie.com/offcomic/daily.php?date=021223

;(

2008-01-12 @ 22:35:10
Postat av: Anonym

du var på middag fortfarande!!!
:((((((((((
du var inte där och räddade mig när den skalige klädde av sig i bilen.. jag blev rädd.

2008-01-14 @ 09:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0