do you love me? baaaabyyyy

cuz' I do love you.

Jag är inget fan av alkohol leken 'Vattenfall'. Det enda jag kan är att förlora och bli onykter och folk skrattar åt mig.
Att köra det med Sangria var väl inte mitt smartaste drag kanske.
Fast hellre det än vitt vin, faktiskt.
Jag hamnade på KC, hahah. Har faktiskt inte varit där på hundra år. Och varför är han den där vakten alltid så jävla trevlig och jag behöver inte ens visa leg nu för tiden. Yey, jag är värsta cool..... Inte.
Var ute med Nadja, hennes skånepåg Marcus, Liza, Lizas kille Daniel och Lizas lillebror Jocke.
Men jag var ändå typ femte hjulet hela kvällen. Hhah.
Träffade Oskar.. eh Oskar? Emil? Anton? Nej Oskar heter han.... -hm- Ja.
Vi gick i samma specmatte i gymnasiet och han berättade att dom hade saknat mig och undrade vart fan jag tog vägen helt plötsligt. "Jag hade tråkigt, så jag slutade." Jag förstår dig, svarade han. ... Han är faktiskt ganska trevlig.

Jag kan minnas att jag, Nadja och Marcus tar en taxi hem till Nadja. Och dom drar igång 'Djurkyrkogården' jag hängde inte med riktigt och tror rätt och bestämt att jag somnade ganska direkt. Tills Nadja väcker mig. Går med mig in till hennes syrras rum, och jag klättrar upp i loftsängen. Hur fan jag nu klarade det är frågan..
Jag vaknade iallafall och tänkte.. "ok.. vart fan är jag?"

Jag såg på min telefon att jag råkat skicka ett inte så jävla helt okej sms till 3 personer.
Samma sms, samma text, samma snusk. Helvete.
"Markera flera" borde förbjudas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0