grattis min broder till ett-år-kvar-till-18!

Min skitlilla lillebror håller på att bli skitstor istället, heeeeeelvete. Tiden går snabbt, som fan.
om två månader blir jag 20, alltså 20.. det var ju jättegammalt när jag var 15 typ. Vad ska hända nu då?
Vad ska jag göra nu då? Ännu mer vuxnare, måste tillochmed betala hos tandläkaren.

Jag är jättetrött på att höra raketer och smällare nu också. Det dunkar i mitt huvud.. inte av huvudvärk, utan jag hör efterjud av raketerna. Jag såg inte ens en enda raket på tolvslaget, jag var den enda som stod innanför balkongen med min champange och blev onyktraRE. Var iallafall först på middag i Märsta hos Linda, det var helt sjukt gott.. dregglar av att tänka tillbaka på det oh efterrätten också, alltså SMASKENS!
Sen drog iallafall jag och Marlene vidare till Väsby.. hamnade på en 'fest' en fest med en kille och massa tjejer.
Tjejer som var YNGRE.. vissa  av dom. Jag trodde kvällen skulle sluta i katastrof, folk som känner mig vet hur jag känner för folk som är yngre än mig själv, generellt då alltså. Jag var lugn och sansad iallafall.
Drack ännu mer, blev slickad i örat av nån snygg.. fick en blöt en när den snygga gick, när den snygga gick ick jag veta att han var 89a, jag började nästan gråta och hade lite ångest, det gick över ganska snabbt då jag hade fler på min sida som tyckte att han hade ett attraktivt yttre. Men jag fick äta upp det resten av kvällen iallafall.
Vad skulle jag göra, fick ändå inget på tolvslaget, vad gjorde det då om det var 2 timmar senare.
...
käft..
Jag gillade det nog iallafall inte tror jag.



Även fast jag sov med dig så drömde jag om dig.. och jag drömde att du kysste henne...
jag vaknade arg och förvirrad... sinnesförvirring ja.

Kommentarer
Postat av: i.

89..
underbar årgång det där alltså..

2008-01-03 @ 16:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0