Habíbi AB

Blev väckt imorse av att telefonen ringde och Lotta frågade om jag kunde jobba idag.
Ofcourse sa jag och hoppade upp ur sängen och drog på mig kläder och traskde till jobbet.
Har verkligen saknat frukosten, ah det var fan orgasm med mannagrynsgröt och leverpastejsmacka, hahah!

Och bara för att jag verkligen hade ställt in mig på att träna idag så blir Lissan sjuk. Jag har sån jävla tur jämt.
Du måste krya på dig, okej? Så det blev inge träna.
Istället ringer Mickis och frågar om jag ska med och käka. BRA att jag har ätit så sjukt onyttigt den här veckan, inte okej. Nu är det slut med det.. för den här veckan iallafall, muhah.
När vi hade varit inne på 7-eleven så frågar Mickis mig: "alltså.. varför jobbar det typ bara habibi jallas inne på 7-eleven?" jag: "kedjan ägs ju av nån sån där familj förstår du." Mickis: "typ.. habibi AB" Det var kvällens.
och ingenting rasistiskt. Jag älskar habibi-musik. WALLAH HABIBI JALLA!

jag känner mig övergödd och helt misär. Tog kontoudrag också och läste helt fel och trodde att jag hade HUNDRAFEMTIO kronor kvar på kortet, jag slutade nästan andas. Sen så såg jag riktiga beloppet, hhaha.
Jag fick resfeber när vi steg in på Arlanda... men fifan vad jag längtar. Kött fifan!

På jobbet.

Jag sitter med E*** i knät och ser att T***** kollar surt mot mig och så börjar han gråta.
E*** hoppar ner och T***** springer emot mig.

Jag: T*****, blev du lite svartis på E*** nu? -ler-
T: aaah! *böl snyft böl* (tårarna rinner.)
Jag: naaaw.. T***** är du kär i mig?
T: AAAAH! uuhu hhuuuu huu


HAHAHAHA.. UNGE VAD SÖT DU ÄR!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha 7 eleven ägs av reitan service handel som är norskt, likaså pressbyrån! ;)

2008-02-01 @ 00:51:48
URL: http://aliqua.blogg.se
Postat av: Anonym

yeaaaah yeah whatever, hahaha.

2008-02-01 @ 17:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0