"Josefine, det känns som att du ska få en bebis."

så sa femåringen till mig när jag lyfte upp honom och han råka klämma till mina tuttar.
Dom är stenhårda just nu.. känns som att dom är sprängfärdiga rättare sagt.
Sen två-åringen som kallar mina tuttar "mage"  och klämmer hej vilt, och ett-åringen som skriker "MAMMA!" så fort jag bär honom och han greppar tag på tuttarna.

Hade köket idag och samtidigt som jag lagt ner två nappar i fickorna på byxorna så ropar jag på Lissan och frågar om hon kan komma och hämta napparna, hon stannar upp och kollar på mina tuttar och kollar på mig fundersamt.. "vad skulle jag hämta sa du?" eftersom jag står med armarna rakt ut eftersom mina händer är dyngsura av disktrasvatten så vill jag inte ta upp napparna själv, men hon förstod inte förns jag juckade med höfterna så hon förstod att det var där N.A.P.P.A.R.N.A var. .. vi fick oss ett gott skratt.

Sen kommer prinsen springandes och tar mig i handen och säger "min Jossan, min Jossan!"
ah han har mig som i en liten ask, han har lindat mig runt lillfingret totalt. Jag är helt nerkärad, kan inte låta bli att pussa på honom hela tiden.


Sen så drömde jag om mitt ex inatt..
OVANLIGT att jag drömmer att vi bråkar... som fan.

Kommentarer
Postat av: Kiwsp

Alltså du, kan du börja blogga på mina tapeter?

2008-01-10 @ 22:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0