min kropp och jag är ovänner

Inte att jag inte tycker om själva kroppen, utan innehållet.. allting är ju fel just nu.
Bara för att hon frågade mig så fick jag det, hahahahaha. Jag ooooooooooooorkar inte, så sjukt jobbigt. -scratch scratch- och imorgon ska fröken Röd komma också, vi får väl se.. och vi får väl se om Cerazette gör sitt bästa det här året med och skjuter undan fröken Röd iallafall i ett år framöver..

Sen är det ju ganska komiskt att det är 3 stycken nu efter mig som har fått ett "cprötthoröga" jag menar, hallå.
Jag säger som jag sa till Isabell, är säkert nån luftburen klamydiasmitta av dess grad att den bara sätter sig i ögat, det är ganska osannolikt. Men ändå, bara för att jag säger så, så kommer det väl något faktaprogram på tv om just den smittan, hahahahaha. Frukta ej mina vänner, det går över. (och nej, jag hade inte klamydia i ögat, hur mycket ni nu än ville att jag skulle ha det så ni kunde skratta åt mig, speciellt Sandra men jag älskar dig ändå.)

Jag är trött på att klaga på allting just nu, jag klagar för mycket. och jag är blåst tycker Stefan, för ... ja, en massa saker.  Nuuuuuuuuuuuuu ska jag äta. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha men fan då ;)
Näe men klart du inte har babe!

2008-01-04 @ 15:51:34
Postat av: Stef

haha! du får det att låta som människor behöver en anledning till att skratta åt dig :)

så.. så naiv kära du, och ändå så sniffad. :*

2008-01-05 @ 00:01:03
Postat av: Kiwso

Haha, skönt att vi fick veta vad du led av tillslut. HAHAHA. Growl.

2008-01-05 @ 10:27:53
Postat av: Anonym

Jag led INTE av klamydia i ögat, som jag skrev där uppe... HA HA

:)

och stefan... jag vet att du avgudar mig.
Du skrattar bara åt mig när jag säger till dig att du får skratta!

2008-01-05 @ 21:30:55
Postat av: Stef

jag skrattar ju konstant åt dig :I
förutom när jag säger något och du typ dör av andnöd i tio minuter /;

2008-01-06 @ 11:39:24
Postat av: Anonym

ahah.. jag älskar att låta som att jag dör...
typ när jag har seks.. också.

:(((((((((((((((((

2008-01-07 @ 21:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0