watch me

Den här dagen och nattens försök till att sova är så meningslöst.
Skulle ju gå och lägga mig hyffsat tidigt eftersom jag började tidigt idag, blev det så? Nä. Jag la mig vid 22.40 någongång och då kunde jag inte sova. Jag drog på 'Time out' låg och asgarvade för mig själv på rummet och pappa skriker och frågar vadfan jag håller på med och om jag håller på att kvävas. ... Jag ÄLSKAR Robert Gustavsson, han ÄR så min humor. "där hängde jag med en toblerone i sheriffen".
Jag glömde ju totalt bort att sova iallafall, klockan visade 01.33 när jag stängde av tvn och DVD:n.. okej, time for sleep tänkte jag. Tjena, fick ett sms.. och fortsatte med typ.. 7 sms. SEN kunde jag somna. Snark.

Vi var 5 personal på 9 barn idag, hahaha. Förstå hur meningslöst det kändes. Det var tre barn till frukost om jag minns rätt, jag var vid sinnesförvirring vid frukosten. Efteråt så kom dom två nya plöttisarna och ena med sin pappa... mhmmm.. he hee eeeh heee.. Jag menar, vissa människor har man ingenting emot att kolla på, eller att prata med. Hee ehee heeee. Män med småbarn.. kan tänkas, hihi.

Sen vet jag faktiskt inte riktigt vad vi har gjort idag, ingenting känns det som. Jag har lekt spegel-leken med M och gjort grimaser åt varandra, han hoppade på mig.. försökte dra ner min tröja ör att se "mina stora bebistuttar" och typ vandrade omkring på mig som om jag vore en väg. Han trodde också att man kunde använda mina bröst som boxningssäckar. Jättehärligt, oh really.. no.

Jaha, nu då? Ska man ta en powernap kanske eller kommer jag sova tills inatt då, det är fan frågan.
Ändå så är jag sugen på att dricka vin med något bra sällskap. Jag vet att jag sa till Sandra "jag ska aldrig mer dricka vin." men jag säger så mycket. Jag är as-sugen på det nu bara för det och imorgon är det middag och födelsedagsfirande hos Marlene, utgång sen? Ja, med mina 6:- kommer jag säkert jättelångt med.


well well.. leka gumman i lådan kanske..

Kommentarer
Postat av: Stef

låter som att du håller på att manipulera den där generationen av barn till att vara beroende av stora tytts.. det är inte bra josefine, inte bra alls.

du håller omedvetet på att skada deras mentala hälsa tills det blir så illa att dom börjar hallucinera om pingviner, odla potatisar och dricka på tok för mycket öl.

... keep up the good work :*

2008-01-18 @ 19:47:41
Postat av: Sandra

Jag Carro och Frida råkade hamna på KC igår, det vart som vanligt.. Orolig för ikväll? Ja... Det blir vin, jag kräks redan. Men vad gör man när man är fattig. Gratis inträde innan 11, jaa!

2008-01-19 @ 11:10:32
Postat av: Anonym

Hm, nej för jag är den ENDA som inte har medlemskort där.. hah.

2008-01-19 @ 15:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0