Ännu en helg avslutad

Tutten. 

Fredag:  Bögade loss på club G. Jag blev sjukt, fruktansvärt onykter. Det var iofs roligaste fyllan på riktigt länge. Dansade loss som en galning som vanligt. Blev upphånglad av skrik-Jonas. Vilket jag inte hade något emot. Heidi drog mig därifrån för att gå in till house-golvet och bli kallad kall ett antal gånger, haha.
Avslutade natten på donken. Jag fick inte ens i mig maten. Det tog emot i halsen om man säger så.
Helt plötsligt kommer en kille fram till mig. "Varför stack du bara för?". Jag kollar på honom, aldrig sett honom i hela mitt liv. Han pratade skånska. Jag apade efter som vanligt. "Vart stack jag ifrån?". Han kommer närmare "från patricia..".
Jag börjar skratta och förklarar att jag inte varit där. "jo, det vaur du visst". "Naaaaj" svarar jag. Det fortsätter sådär ett tag tills han kommer på att det var min tvillingsyster. Ja, en sån har jag ju också.
Sen en taxi hem till Kalle där jag, hon och Heidi låg och svettades ihjäl i samma säng.

Lördagen rullar på. Tar ett jävla tag innan vi kommer hem ifrån Kalle. Min mobil knullar upp sig själv som vanligt. Kunde inte svara när människor ringer, lagom kul. Vi kommer hem till mig, cribbe har hakat på. Ska försöka ringa Jenny, det går INTE. Så vi bestämmer oss för att dra till Lino. Bögkväll, IGEN. Vi fixar oss hemma hos mig sen drar vi iväg direkt. Ännu en galen kväll, vilket jag gillar. Förutom en sak som äcklade mig resten av kvällen. Det kommer fram en kille till mig när jag står i toakön.

Vidrigt äckel: Vad fin du är!
Snygga tjejen (jag): Tack.. (kollar bort)
Vidrigt äckel: Du har fina bröstar!
Snygga tjejen: eh.. hejdå
Han tar tag i mig och jag drar mig loss.
Snygga tjejen: Du, släpp mig
Vidrigt äckel: Vill du dansa?
Snygga tjejen: Nej tack
Vidrigt äckel: Är du bra på suga?
Snygga tjejen: EH.. STICK!!


Sen går jag tillbaka och sätter mig i en av sofforna. Sur som få. Sen bjuder Kalle på en öl då blir jag glad igen!
Sen kommer några andra killar och vill dansa. Det gick jag med på. Dom var iallafall roliga och väldigt B Ö G.
När vi ändå är inne på det så såg jag fyra killar jag skulle gifta mig med dirr om dom frågade.
När jag gick emellan dom så ryste jag i hela kroppen. Helt sjukt äckligt snygga! Sen att dom nästan såg identiska ut hela bunten gjorde ingenting. Jag hade lätt gränslat dom en efter en om dom hade bett mig. Det låter lite billigt, men det skiter jag i. Hade aldrig bangat! Gosh..

Sen blev det iaf hemgång. Eller ja, hem och hem. Det kan man ju kalla det, nästan.
Gillade läget väldigt mycket.
"i mina ögon är du en sessa".



jaug

Fredags - ja, glasen är mina.. urhg


skriket

"Panta mera" Jonas - bästa bilden på hånglet!




Lördags - jag är ensam på alla bilderna. Hej!



Tack och hej för tutten!


Kommentarer
Postat av: Amanda

fan va snygg du va på den sista bilden, gumman! ;D

2008-07-21 @ 18:21:00
Postat av: Tutten

THANKS PULLAN! Hihi

Lite äcklig bara..;)

2008-07-21 @ 18:34:10
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Lissan

" Vidrigt äckel: Är du bra på suga? "

Hahahaha....jag döööör !!

Hur fan e man funtad om man frågar nåt sånt?? aja...världen e full av äckel 'S



Puss

2008-07-21 @ 21:13:03
URL: http://lissans.blogg.se/
Postat av: Tutten

men alltså. Det äckligaste är att han böjer sig fram, lutar sig mot mitt öra och säger det.. Kräken var i halsen. Jag blev på mördarhumör, I SAY!



Äcklen allihopa..

jag har sjukaste grejerna att berätta för dig, haha.



PUSS!

2008-07-21 @ 21:58:20
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Lissan

Mmm...jag har förstått d när jag läser mellan raderna här ;-)

2008-07-21 @ 22:51:23
URL: http://lissans.blogg.se/
Postat av: joel

Skön raggninststil snubben har.. man får väl hoppas för han skull att han utvecklar en fetisch för upplåsbara barabaras, för någon verklig person lär han ju inte få till..



Och svar då: om du nu verkligen måste gifta dig med mig för att inte dö så får jag väl ställa upp, men kravet är att du sköter strykningen, för det är jag usel på.



Å andra sidan är jag grym på pannkakor så det väger upp.. Och du får flytta..



Jag skulle aldrig säga upp min grymma etta med borrhål i väggarna och potatis-skals-lukt.

2008-07-22 @ 12:02:37
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Tutten

Joel - inte vidare skön, riktigt vidrig!



och JA, jag måste gifta mig med dig..ok, deal!

fan vad grymt. Så jag kommer bli kändis.. eller G-kändis iallafall.



När ses vi vid altaret då?

2008-07-22 @ 17:20:11
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0