hemmamatch?

Fyfan vilken jävla bastu det är här hemma just nu. Sjukt vidrigt! Följde Sara till bussen för ett tag sen. Gick förbi mitt jobb. Nyvaken och helt rufsigt hår. Hans kommer fram "TJENA JOSEFINE!! har du färgat håret? ska du jobba idag?".
Haha, you wish.
Gick tillbaka hem och kokade ägg. Dom gick ut den 10e. Kommer jag bli matförgiftad nu? Snälla, kan någon vara ärlig bara och berätta vad som händer. Men jag var så sugen.

Igår gick jag och mötte upp S vid bussen iallafall. På vägen dit börjar det spöregna, kul. Jättekul. Verkligen!
Hon använde jackan som paraply "vill du också vara här under eller?". Sen traskade vi hem till mig.
Satte på tv och kollade på MTV.. that sucks. Kollade på dom där X-programmen och next och vad-fan-dom-nu-heter.


Helt plötsligt började min telefon låta väldigt mycket. Helt seriöst. Så populär som jag var igår har jag aldrig varit.
Det ringde och droppade SMS titt som tätt = hela tiden.

Aleks började droppa SMS också. Hans "date" blev inte så lyckad. Han ville helst skicka hem henne.
"Hon sitter ju och smsar typ 500 sms...". Men helt plötsligt kände jag mig som henne.
Vi brukar ha updates via sms. Han är bra att ha.


Förlåt Sandra, jag älskar dig. Men jag sov med en annan kvinna inatt. Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0