"KÖR ELLER DÖ, KÄRRING!"

"Hej! Klä på dig, vi hämtar dig NU"
Det var bara att dra på sig ett par byxor och en tröja och gå ner till parkeringen för att bli upplockad av mina kära små luder. Dom berättade att dom åkt förbi ett par som låg och hångladr nere vid hamnen och att Mickis hade ropart "ta in på hotell" eftersom att hon är en bitterfitta, som har både pojkvän OCH lever samboliv med honom på RIDDARGATAN!
Sandra - där nere vid hamnen typ
Michaela - Va? östermlam annars

Nåja, sen var Ida tvungen att tanka. Jag sprang in och köpte ciggisar. Eh, oj HEJ. Han som stod i kassan var en riktig gobit! Jag valde att inte ha ögonkontakt då jag väntade mig den gamla gubben som brukar stå där.

Sandra vid hamnen, där det blåste som fan Jag i bilen med morgonfrillan Ida a.k.a Lillasyster Sandy & Foten



Nu är jag hemma igen, SKÖNT!
;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0