'Mamma vid 16'

"Amerikanskt drama från 2005. Sextonåriga Jacey blir gravid. Hennes välmenande mamma tvingar henne att hålla graviditeten hemlig och beslutar sig för att uppfostra barnet som sitt eget. Men Jaceys lärare upptäcker hemligheten och försöker få henne att börja i en grupp för unga föräldrar.

I rollerna: Mercedes Ruehl, Jane Krakowski, Danielle Panabaker. Regi: Peter Werner."

Jag ska inte kolla på såna här filmer. Jag har inte tillräckligt starkt psyke för det tror jag.
Tårarna bara sprutar från mina ögon och jag blir ett nervrak och börjar fundera för mycket.
Den här filmen påminnde mig jättemycket om Juno. Jag kommer själv aldrig förstå känslan att behöva lämna bort sitt barn. Ännu mindre att lämna bort det frivilligt. Jag får ont i hjärtat. Hur töntig ni än tycker att jag är så är det något som rör mig mest och det är när det handlar om just barn eller djur. Jag blir helt förstörd.

Det var dock skönt att gråta.
Det här med att vara kvinna sa vi va...


Kommentarer
Postat av: Lissan

Tycker inte att du e ett dugg töntig!!

Nää..d gör jag inte

2008-07-06 @ 23:56:20
URL: http://lissans.blogg.se/
Postat av: j.

Nej, jag vet! Jag tycker inte heller jag är töntig egentligen.. men snyffftt

2008-07-07 @ 01:11:07
Postat av: Frida

Josse, jag såg också den filmen, jag tycker den var jätte hemsk! Fan vad man gråter! Love!

2008-07-08 @ 15:12:16
Postat av: j.

Men jag vet! :(((

2008-07-08 @ 15:26:57
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0