She's The Man

Alltså jag är helt helt heeeelt såld på den här filmen. Det är helt sjukt. Det är inget "speciellt"med den egentligen.
Jag är bara totalt nerkärad. Sist jag var hos mamma kollade jag på den. Nu är jag här igen, drog på den igen efter att jag var ute på promenad med min jycke i 2h sen lekt med honom i fårhagen. Fick skjuts hem av en snäll kille som också var i fårhagen med sin hund.

Nu kom min mamma hem så jag kanske ska ta och röra mig hemåt snart igen kanske. Eller.. får se om jag orkar. Jag har blåsor på mina lilltåar(+) som är större än mina lilltåar?
Nu slutar jag att försöka skriva bra här.
Det här funkar ju inte. Nu ska jag titta på 'she's the man' IGEN och bli ännu mer kär i min pojkvän Channin Tatum.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0