Skagenbaguett, kliande myggbett och klösmärken

Det är min kväll. Trodde att Gossip Girls var idag. Det kanske har slutat? hahah. Jag vet inte, jag har fan ingen koll på serier. Jag saknar One tree hill och mina pojk/flickvänner i den serien. BÖL!

Nu sitter jag här med turban igen och klänning av handduk. Inte ett dugg snygg som tjejerna på tv  ser ut när dom är nyduschade. Jag ser bara äcklig ut nyduschad. Varför? Det vet jag fan inte. Jag hoppas det blir bättre med åren.

Det jag skulle komma fram till ÄR.

Varför gör man samma sak flera gånger på rad? Tänker samma sak direkt efteråt.

[man kollar i blöjan, A jackpot bajs..] - NÄMEN har du bajsat?
[någon slänger i sig maten..] - NÄMEN! är du SÅ hungrig?
[någon sprutar ner din heligaste på 4 sekunder...] - NÄMEN! var du SÅ kåt?

Kommentarer
Postat av: Lissan

Hhahaha..ja vafan...man lär sig aldrig!!



Och du hottie...du kan aldrig se äcklig ut...grrrr...va e d för snack? Du e mjau!

Kyss

2008-07-02 @ 18:32:20
URL: http://lissans.blogg.se/
Postat av: j.

Haha, nej man gör ju aldrig det!!

Varför fråga det man redan vet liksom? ;)



haha du.. mitt är hår är kaos.. hur jag än gör.. time for a change, AGAIN!! bussarna ska ju bara börja rulla flrst. Hur överlever du då?



KYSS

2008-07-02 @ 19:59:51
Postat av: Lissan

Ärligt? Knappt alltså...haha...värsta vraket just nu 'asg'

Du skulle bara veta...så fort bussarna går så får du ta dig hit...´så jag kan fylla i luckorna :-X

2008-07-02 @ 22:16:21
URL: http://lissans.blogg.se/
Postat av: j.

det ska jag lätt göra! Jag är liksom ledig hela nästa vecka och FAAAN om inte dom går då!!!



Jag ska kräva tillbaka .. eller kräva nytt busskort.

2008-07-02 @ 22:25:02
Postat av: Glory

Hahahaha!!!

Samma med: "ska vi byta blöja"? Ehh...som om det fanns andra alternativ?! Snacka om förvirrande..hehe!

Det sistnämda går FETbort...finns INGA ursäkter i världen för en 4:a sekunders!! Bah!!

Å du...va äre fö probs me å ta en prommis el trampa pedaler då? *L

2008-07-03 @ 17:32:44
URL: http://glorycat.blogg.se/
Postat av: j.

Hahah! Det är så sant som det var sagt..



Men hallå har ingen cykel.. sen har jag INGEN lust att promenera. Hittar inte ens! ;o haha.

Fortfarande vill jag att bussarna ska funka så jag kan ta mig till civilisationen utan att vara söndersvettad.

2008-07-03 @ 17:43:26
Postat av: Glory

Hörde idag, att man får ersättning för busskort, men fråga mej inte hur d ska gå till, för d vet jag inte...jag gillar att svettas! hahahaha :-P

2008-07-04 @ 15:04:27
URL: http://glorycat.blogg.se/
Postat av: j.

Dom är ju dumma i huvudet ju!

Hahah klart du gör ;)

2008-07-04 @ 16:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0