snark

Idag orkar jag verkligen inte skriva med sån himla inlevelse. Nu får vi det här gjort istället.

Drog till väsbyC med Sandra. Stress-shoppade som vanligt. Jag fick med mig ett par svarta jättegulliga skor. En lila tunika, en svart tubtop och ett rosa annat linne. Nog om det. Det var billigt och jättebra!
På hemvägen när vi sitter och väntar på tåget så börjar Sandra prata om hur TJOCK hon är och jag sitter och vill klappa till henne. Bredvid oss sitter en kille 23-25 års åldern och han skrattar titt som tätt åt våra konversationer.
När vi ska kliva på tåget säger Sandra "undrar vart våran pojkvän skulle?". Ja, man kan ju undra, tjockis.

Sandra traskade hem. Jag åkte till frisören och fixade till det sista med mitt hår. Nu är jag världens nöjdaste!
Sen traska till bussen, hem och köpa en kebab med bröd, ångest. Kräks nu.
Nu är jag jättetrött. Ska hem till mamma imorgonbitti och passa Zeth. Det är något jag inte har lust med just nu.
Behöver boka tvättid och städa. Nej, då ska jag passa jycken som kommer bli galen när jag kommer och äta upp mig för att han kommer bli så lycklig. Ska ta mig en långprommis med honom till fårhagen och svettas.
Nu tänkte jag skriva "kanske ta en runda i spåret" Men nej, jag kan inte springa. Så jävla tråkig och mina knän typ knakar sönder. Nåja.

Nu ska jag nog knoppa. Eller om ett tag iallafall!

Bjuder på en bild från i fredags





Jag ser ut som tolv år. Sandra ser ut att vara ett halvt huvud längre än mig.
Jag, 170. Hon, 157,5. Ok?
pus!

Kommentarer
Postat av: S

Men gud, skämtar du?!

Vart kommer bilden ifrån, inte från king carl hoppas jag iaf :O

2008-07-15 @ 09:37:05
Postat av: j.

hahaha vart skulle den annars komma ifrån??? hahah

2008-07-15 @ 14:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0