The Notebook

Jag sökte dig och fann mitt hjärta.  Igår var jag tvungen att hyra The Notebook efter att jag kollat på 'Bristande bevis' som Ryan Gosling är med i. Jag är kär i den människan. Helt totalt kär. Jag måste flytta dit han bor och gifta mig med honom. Nåväl.
Jag är också helt sinnessjukt kär i filmen 'the notebook'. Jag kollade på den två gånger igår. Jag är egentligen en människa som bara kan kolla på en film EN gång sen kanske se den igen om 5 år. Men nu, vad hände?
Jag satt och drömde mig bort. Har du inte sett den, se den. Iallafall om du är tjej och gillar kärleksfilmer.
Jag trodde inte jag gjorde det. Förns det här året. Jag har gått och blivit blödig!

Nej, om man också skulle träffa någon som inte kan leva utan en. "Jag dras till dig. Jag måste ha dig."









You will marry me huh?

Kommentarer
Postat av: Anonym

laddar ner den direkt!

2008-07-26 @ 20:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0