"Usher, bite me"

"babyboo? HELLO USHER!"

"JAG GLÖMDE FITTSALTET!"

Det kommer ett gäng kineser över gatan när jag och Ida är ute och brummar "Hela peking går över gatan"

Jag, Ida, hennes far och hans vän Stickan sitter och käkar. Stickan ~50 frågar Ida: "Vilken är din favorit radiokanal?"
Ida svarar: "Eh, typ NRJ eller The Voice...din då?" Helt ointresserat. Det blir tyst. Efter en stund. "Det här känns som första dejten Stickan!"

Vi är på Kairobadet, S kliver upp och ser förskräckt ut. "HALLÅÅÅÅÅ.. jag har typ fått en finne på vardera skinka.AAAH" Hon vänder på sig och ska visa oss. Hon lyfter på skinkorna och visar två små jätteSMÅ röda prickar. Ida lägger in: "Dom syns ju inte. Du har ju väck där!"

"Min pojkvän har åkt till Irak... i krig"
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

"Jag blev så jävla förbannad på honom så jag tänkte skicka ett tidningsutklipp från Kenya med rubriken "HIV-ökar". Sen klippa upp massa bokstäver från en tidning och skriva ett brev av dom till honom. Så som dom gör i filmer."

Jag kommer på idéen om att vi ska göra en vänskaps-tatuering när vi drar utomlands, typ ett hjärta. Men Ida hade en bättre idé för sig själv. "Ett hjärta? Näe. Jag kommer nog komma hem med en tatuering i pannan, "en sexa tack"-

Ja
g har däremot också haft min tabbar idag.

Vid salt-incidenten tar jag ton och säger. "Jag känner mig som dom i Bullarna i Barnarby. 'Lisa, vi glömde falukorven!' Men istället blev vi, '"Ida, vi glömde saltfittan!'"

Gråt ej mina vänner. Vi har varken något emot, tjockisar, HIV, falukorv, invandrare... ELLER 'Barnen i Bullerbyn'.
Astridh in our hearts.

Kommentarer
Postat av: J

Haha badar ni på kairo? kissbalja väl? Det här inlägget var förresten totalt förrvirrat, i like =)

2008-07-29 @ 11:40:36
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Tutten

vad är det för felpå Kairo då? förutom att det är sjukt äcklig botten. och mycket halvnakna gubbar.



Förvirring är roligt ;)

2008-07-29 @ 13:43:27
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Baabie

Haahaha :)

2008-07-30 @ 22:34:08
URL: http://baabie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0