Amazed

Mitt hår är fortfarande ett stort ruffs, helt krulligt. Det blir så när man duschar, sätter upp håret i en toffs och somnar.
Jag brukar absolut inte går så här. Snarare aldrig. Platt är min grej, men det börjar bli tråkigt. Riktigt tråkigt.

Det blev inte som jag ville idag. Min städkraft var inte med mig. Jag lyckades sopa undan alla vinterskor och vinterjackor från hallen. Sen så fick mina kläder bli ihopvikta och lagda i garderoben, äntligen.
Det var dock ett linne som var helt hårigt. Riktigt vidrigit. Tror Kitty har gnidit sig riktigt ordentligt mot det.

Inget spännande har hänt idag, ingenting alls. Absolut ingenting.

Vi säger så, så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0