bugly

Kul att jag vaknar och undrar vart fan min navelpiercing har tagit vägen. Det är inte första gången. Men nu är det nog sista, den vill inte. Jag piercade den första gången då jag var 14, sen 16, sen 18 och nu 20.
Ni kan ju förstå att den inte vill ha något med mig att göra eftersom den är så jävla ivrig på att vilja stöta bort från min kropp. Jag har haft den här senaste sen i mars.. mars, april, maj, juni. Fyra månader och nu sitter den bara kvar i ärret.
Hahaha, helt seriöst. Jag ska nog ge upp detta.

Fan vad snygg min navel kommer vara den dagen jag blir gravid, eller inte.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas att du får en trevlig kväll!

2008-06-11 @ 18:47:25
URL: http://lindassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0